Enllaç a llista inscrits Cursa Popular i Campionat Escolar – 20.02.2015

En el següent enllaç teniu la llista de inscrits de la Cursa Popular i del Campionat Escolar de l’Anoia 2015.

LLISTA D’INSCRITS CURSA POPULAR I CAMPIONAT ESCOLAR DE L’ANOIA.

La sortida en tots dos casos es farà mitjançant base START SI, per tant NO hem assignat hores de sortida sinó que els corredors sortiran conforme vagin arribant a la carpa de sortides a partir de les 10:30h.

Algunes recomanacions tècniques (i no tant ) – 19.02.2015

– Us recomanem que porteu polaines o us protegiu les cames, hi ha zones amb vegetació baixa.
– Us informem que a la zona, i degut a les últimes ventades i nevada, hi ha algun arbre caigut que no està dibuixat al mapa.
– Hi ha haurà premi per al club més ben disfressat! I aquest any el COC apunta fort! Un responsable de cada club haurà de passar a la taula a fer la seva votació.

Taula de desnivells i distàncies – 17.02.2015

Les trobaréu també a la pestanya corresponent.

Circuits de Relleus.

Cadet i Juvenil F 1,8km 35m 13C
Juvenil M 2,1km 40m 11C

Enllaç a llista inscrits – 14.02.2015

En el següent enllaç teniu la llista de inscrits del Campionat de Catalunya de Relleus (Anoia 2015).

LLISTA D’INSCRITS.

Algun arbre caigut – 08.02.2015

Degut a que els últims dies hi ha hagut ventades fortes i fins i tot alguna nevada, el terreny on es disputarà el Campionat de Catalunya de Relleus ha vist com queia algun arbre. No són gaires els que s’han tombat i les zones per on els orientadors haureu de córrer no s’han vist afectats. Us informem, però, que us podeu trobar algun arbre caigut que en el mapa no hi surt dibuixat. També hem vist que algun dels propietaris els està retirant, per tant, aquells ja no hi seran.

Guarderia – 08.02.2015

Com que el Bruc és una zona freda i la data també es preveu freda, hem volgut que els més menuts no haguessin de passar fred. Per això, hem aconseguit un local relativament a prop de la Zona de Competició perquè els xics puguin estar a recer. Sabem que els pares voldreu estar animant als vostres companys i per això ja entenem que potser tardareu una mica més a recollir els vostres fills; però si sabeu que el vostre petit no està massa a gust a la Guarderia, aniria bé que el recollíssiu el més aviat possible.

Cliqueu aquí per veure on estarà situada la Guarderia.

Circuit OPEN: C4 – 08.02.2015

Un circuit més pensat pels orientadors més experimentats i que no correran els Relleus. L’hem afegit a última hora perquè hi havia corredors que ens ho demanaven. Tot i així, recomanem que aquells que volen córrer en família i tinguin nens petits, facin el “Iniciació Llarg. C1”, molt més adequat per a ells. Si algú s’havia inscrit a un altre circuit, però vol córrer a Open, que enviï un correu a club@clubcoc.cat demanant el canvi abans del dimarts 17 de febrer.

Zona de sortides – 15.01.2015

S’habilitaran dues zones de sortida i d’escalfament diferents en funció de la categoria de participació, totes dues degudament senyalitzades des del centre de competició.

Cursa de Relleus
La zona de sortides i la zona d’escalfament estaran situades al costat mateix del centre de competició. S’habilitarà una zona especial pel públic, de manera que tothom pugui gaudir amb l’espectacle de la sortida en massa dels participants. A les 10:00h per als primers rellevistes i a les 12:00h per als segons i tercers rellevistes, per als equips en què no hagin sortit encara! No us les podeu perdre!!

Cursa Popular i Campionat Escolar
Els participants de les diferents categories de la Cursa Popular i Campionat Escolar de l’Anoia aniran sortint esglaonadament a partir de les 10:300h des d’una sortida diferent convenientment senyalitzada en la mateixa zona de sortides, però separada de la de la resta de categories federades.