Campionat de Catalunya de Relleus 2015

Inscripcions

Les inscripcions a les categories de Relleus es faran únicament a través dels clubs. Cada club FCOC haurà d’omplir un excel que li proporcionarem a través de la llista de Clubs FCOC (correu electrònic). S’haurà d’omplir un sol excel per a cada club i retornar-lo per mail a inscripcions@clubcoc.cat. El pagament també s’haurà de fer per club.

No s’acceptarà cap inscripció individual ni cap pagament individual a les categories de Relleus. En cas que un grup de corredors no formi part de cap club i vulgui córrer Relleus, que es posi en contacte amb nosaltres al correu club@clubcoc.cat.

Terminis

A partir del divendres 13 de febrer a les 24:00, no es permetran més inscripcions.

No es podran fer inscripcions del dissabte 14 al dissabte 21 de febrer.

Pagament

Les inscripcions no es consideraran fermes fins que no es realitzi el pagament mitjançant transferència al compte corrent del Club Orientació Catalunya 2100-3011-30-2200310986 (La Caixa), tot indicant a quin Club pertany l’ingrés corresponent.
És important portar el resguard del pagament o bé portar-lo el dia de la cursa. Els pagaments formalitzats més tard del divendres 13 de febrer també es consideraran inscripcions fora de termini i hauran d’abonar el recàrrec pertinent.

Quotes

QUOTES
INSCRIPCIONS

FEDERATS

NO  FEDERATS
Llicència temporal inclosa (7€)

Fins

divendres 13/02

Diumenge

Fins divendres 13/02

Diumenge

H/D- Senior

H/D-Veterans

H/D- Master

10 €

10 €

17 €

17 €

H/D-Junior

H/D-Cadet

5 €

5 €

SportIdent

El sistema de cronometratge del Campionat de Catalunya de Relleus serà amb SportIdent en totes les categories.

Les persones que no disposin d’una pinça Sportident, podran comprar-la o bé llogar-ne una abonant 6€ en concepte de lloguer, que caldrà afegir a la quota d’inscripció a l’hora de realitzar el pagament.

Per recollir les pinces llogades, caldrà adreçar-se a la zona d’inscripcions el mateix dia de la cursa. Com a fiança de la pinça caldrà deixar el DNI, que serà retornat al finalitzar la cursa, un cop es retorni la pinça a l’organització.

LLOGUER SPORTIDENT

Fiança

Totes les categories

6 €

10 €

VENDA SPORTIDENT

Model puça

Renove-O

SI-5

SI-8

36 €

20 €

SI-9

46 €

30 €

SI-6

67 €

50 €

Xip Sportident Pla Renove-O : descompte de 15 € sobre l’ import total de la puça nova al donar la puça vella a canvi. Més informació tècnica de cadascun dels models a http://www.sportident.com

No es realitzaran inscripcions el mateix dia de la cursa.
Per a qualsevol consulta sobre les inscripcions us podeu adreçar via correu electrònic a club@clubcoc.cat. Per dubtes o incidències: club@clubcoc.cat o al telèfon 672 450 126.

Llicència

Tots els competidors hauran disposar de Llicència Federativa o del Carnet Catalunya Orientació o estar federats per una altra federació de la IOF en qualsevol de les seves modalitats.
Els qui no disposin d’assegurança de la temporada hauran de treure’s una llicència temporal d’un dia per poder participar en la competició. Els federats FEEC amb modalitats C, D o E – i que no disposin de Llicència Federativa o del Carnet Catalunya Orientació – estan exempts de tramitar la llicència temporal (assegurança limitada a les prestacions en competicions de l’asseguradora de la FEEC) podent córrer a qualsevol categoria excepte HD SENIOR i en cap cas puntuaran en els rànquings de la FCOC. Hauran de presentar la seva llicència el dia de la cursa, sinó se’ls tramitarà i cobrarà una llicència temporal.
Els qui no disposin de llicència federativa de la temporada hauran de comprar una llicència temporal per poder participar en la competició. Aquesta llicència temporal inclou assegurança mèdica esportiva.

Cal recordar que els equips que vulguin puntuar pel Campionat de Catalunya de Relleus hauran de tenir tots els seus components o bé la llicència federativa o bé el carnet CATALUYA ORIENTACIÓ tramitada durant el mes de gener.

Informació Tècnica

Traçats

Traçats a càrrec de Biel Ràfols i Marc Ràfols.

Mapa cartografiat per Serguei Simakin (novembre- desembre 2012).
Escala 1:7500 i 1:10000 depenent de la categoria.

Extractes del mapa

Fragments mapa_Montserrat

Fotos del terreny

IMG_4041

IMG_4044

IMG_4042

Taula de desnivells i distàncies.

Categoria Distància Desnivell Nº controls
DAMES Cadet 2,6km 80m 11C
HOMES Cadet 2,6km 80m 11C
DAMES Junior 3,1km 95m 13C
HOMES Junior 3,3km 100m 15C
DAMES Senior 3,7km 130m 15C
HOMES Senior 4,4km 160m 18C
DAMES Veteranes 3,1km 95m 13C
HOMES Veterans 3,7km 130m 15C
DAMES Master 3,1km 95m 13C
HOMES Master 3,1km 95m 13C

Hi ha camps de conreu, fruita i amb herba alta amb el que s’ha de ser respectuós.

En alguna part del mapa hi ha molts forats: compte!

També hem detectat ruscs d’abelles. Millor no acostar-s’hi massa.

IMG_4043

Camins oberts al trànsit i per tant cal vigilar quan es creua malgrat que el volum de trànsit és escàs.