Inscripcions Cursa Popular

En el següent enllaç teniu la llista de inscrits de la Cursa Popular de l’Anoia 2015:

LLISTA D’INSCRITS CURSA POPULAR.

INSCRIPCIONS TANCADES.

ES PODRAN FER INSCRIPCIONS EL MATEIX DIA DE LA CURSA, SENSE RECÀRREC, FINS ESGOTAR MAPES.

Avis: Inscripció gratuïta per als menors de 18 anys.

QUOTES
INSCRIPCIONS

FEDERATS

NO  FEDERATS
Llicència temporal inclosa (3€)

mes de 18 anys

10 €

menys de 18 anys

GRATIS
(el COC subvenciona
la Llicència temporal)

GRATIS
(el COC subvenciona
la Llicència temporal)

La cursa es desenvolupa amb marcatge SportIdent. Per les categories de promoció, el xip es deixa a canvi d’una fiança de 10€ o bé document d’identitat.
Inscripcions obertes el mateix dia de la cursa directament al centre de competició (pagament en efectiu i subjectes a la disponibilitat de mapes).
Per a qualsevol consulta sobre les inscripcions us podeu adreçar via correu electrònic a club@clubcoc.cat.
No s’acceptaran inscripcions per correu electrònic.

Llicència

Tots els competidors hauran d’estar federats per la FCOC o per una altra federació estatal en qualsevol de les seves modalitats.
Us recordem que en el 2016 no hi ha conveni amb la FEEC, per tant, tots els corredors que no disposen de llicència o carnet FCOC hauran de pagar l’assegurança de dia.

Els qui no disposin de llicència federativa de la temporada hauran de comprar una llicència temporal per poder participar en la competició (3€). Aquesta llicència temporal inclou assegurança mèdica esportiva. En el cas dels menors de 18 anys el COC subvencionarà el preu de l’assegurança.

Inscripcions Campionat Escolar

Les inscripcions pertanyents al Campionat Escolar de l’Anoia disposen d’un sistema específic a través de l’escola on pertanyen, trucant al telèfon del Consell 938 054 210 o enviant un correu a: activitats@ceanoia.cat. També es pot trobar alguna informació al web del Consell esportiu de l’Anoia.
Els escolars de l’Anoia que vulguin participar a la cursa no han de pagar cap inscripció però si que han de tenir tramitada la fitxa dels Jocs Esportius escolars del curs 2015-2016. Mireu a: Consell esportiu de l’Anoia.