Cursa Popular i Campionat Escolar de l’Anoia

Inscripcions Campionat Escolar

Les inscripcions pertanyents al Campionat Escolar de l’Anoia disposen d’un sistema específic a través de l’escola on pertanyen, trucant al telèfon del Consell 938 054 210 o enviant un correu a: activitats@ceanoia.cat. També es pot trobar alguna informació al web del Consell esportiu de l’Anoia.
Els escolars de l’Anoia que vulguin participar a la cursa no han de pagar cap inscripció però si que han de tenir tramitada la fitxa dels Jocs Esportius escolars del curs 2014-2015. Mireu a: Consell esportiu de l’Anoia.

Inscripcions Cursa Popular

Totes les inscripcions es tramitaran a través del formulari penjat mes avall.
El termini d’inscripcions sense recàrrec finalitzarà el dimarts, 17 de febrer a les 24:00. A partir d’aquest moment no es permetran mes inscripcions fins el dia de la cursa,  directament al centre de competició i depenent de la disponibilitat de mapes.
Les inscripcions no es consideraran fermes fins que no es realitzi el pagament mitjançant transferència al compte corrent del Club Orientació Catalunya 2100-3011-30-2200310986 (La Caixa), tot indicant a quin corredor/s  pertany l’ingrés corresponent.
És important portar el resguard del pagament o bé portar-lo el dia de la cursa. Els pagaments formalitzats més tard del dimarts 17 de febrer també es consideraran inscripcions fora de termini i hauran d’abonar el recàrrec pertinent.

QUOTES
INSCRIPCIONS

(Cursa a El Bruc)

FEDERATS

NO  FEDERATS
Llicència temporal inclosa (3€)

Fins dimarts 17/02

A partir de dimecres 18/02

Fins dimarts 17/02

A partir de dimecres 18/02

mes de 18 anys

6 €

11 €

9 €

14 €

menys de 18 anys

4 €

9 €

7 €

12 €

La cursa es desenvolupa amb marcatge Sportident. Per les categories de promoció, el xip es deixa a canvi d’una fiança de 10€ o bé document d’identitat. Per la resta de categories es pot llogar o comprar.

LLOGUER SPORTIDENT

Fiança

—-

6 €

10 €

Promoció

10 €

VENDA SPORTIDENT

Model puça

Renove-O

SI-5

SI-8

36 €

20 €

SI-9

46 €

30 €

SI-6

67 €

50 €

Xip Sportident Pla Renove-O : descompte de 15 € sobre l’ import total de la puça nova al donar la puça vella a canvi. Més informació tècnica de cadascun dels models a http://www.sportident.com

Inscripcions obertes el mateix dia de la cursa directament al centre de competició (pagament en efectiu i subjectes a la disponibilitat de mapes).
Per a qualsevol consulta sobre les inscripcions us podeu adreçar via correu electrònic a club@clubcoc.cat. No s’acceptaran inscripcions per correu electrònic. Per dubtes o incidències: club@clubcoc.cat o al telèfon 672 450 126

Llicència

Tots els competidors hauran d’estar federats per la FCOC o per una altra federació de la IOF en qualsevol de les seves modalitats.
Els federats FEEC amb modalitats C, D o E – i que no siguin federats FCOC – estan exempts de tramitar la llicència temporal (assegurança limitada a les prestacions en competicions de l’asseguradora de la FEEC) podent córrer a qualsevol categoria excepte HD Elite i en cap cas puntuaran en els rànquings de la FCOC. Hauran de presentar la seva llicència el dia de la cursa, sinó se’ls tramitarà i cobrarà una llicència temporal.
Els qui no disposin de llicència federativa de la temporada hauran de comprar una llicència temporal per poder participar en la competició. Aquesta llicència temporal inclou assegurança mèdica esportiva.

Informació Tècnica

Traçats

Traçats a càrrec de Biel Ràfols i Marc Ràfols.

Mapa cartografiat per Serguei Simakin (novembre- desembre 2012).
Escala 1:7500 i 1:10000 depenent de la categoria.

Extractes del mapa

Fragments mapa_Montserrat

Fotos del terreny

IMG_4041

IMG_4044

IMG_4042

Taula de desnivells i distàncies
Circuits Popular

Categoria Dificultat Distància Desnivell Nº controls
C1: Ini. Adults Mig 3,4km 110m 14C
C2: Ini. Nens Curt 1,6km 25m 9C
C3: Encintat Curt Poca Molt Poc 2
C4: Open H/D Mig/Llarg 4,1km 135m 19C

Circuits Escolars

Categoria Distància Desnivell Nº controls
Benjamí/Prebenjamí 1,4km 20m 9C
Aleví 1,4km 20m 9C
Infantil 1,6km 20m 11C
Cadet i Juvenil F 1,8km 35m 13C
Juvenil M 2,1km 40m 11C

Circuits escolars

Els circuits escolars seran circuits adients a les seves categories i edats. Tot proper al centre de competició. Els escolars no podran fer la cursa acompanyats.

Circuits populars

Ideal per nens i adults que s’inicien a les curses d’orientació. Proposem C1 per als adults, el C2 per a nens i el C3 per als més petits acompanyats dels pares (encintat).
El circuit C4, és un circuit més pensat pels orientadors més experimentats i que no correran els Relleus. L’hem afegit a última hora perquè hi havia corredors que ens ho demanaven. Tot i així, recomanem que aquells que volen córrer en família i tinguin nens petits, facin el “Iniciació Llarg. C1”, molt més adequat per a ells.

Les curses tant dels escolars com dels circuits populars tenen la sortida propera al centre de competició i “a priori” sense perills.

Hi ha camps de conreu, fruita i amb herba alta amb el que s’ha de ser respectuós.

En alguna part del mapa hi ha molts forats: compte!

També hem detectat ruscs d’abelles. Millor no acostar-s’hi massa.

IMG_4043

Camins oberts al trànsit i per tant cal vigilar quan es creua malgrat que el volum de trànsit és escàs.

Fomulari per inscriure’t a la Cursa Popular

Omple el formulari per inscriure’t.

Logo FCOC